הוספת תגובה
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
יצירת קשר
חיפוש באתר
מאמרים אחרונים

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
הוספת תגובה ל - עובד מערכת עיתון שינוי בשעות המשמרות ללא התחשבות
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
תגובה ל:

עובד מערכת עיתון שינוי בשעות המשמרות ללא התחשבות

תאריך ושעה: 16/08/2012 14:18
שלום רב, אני גרפיקאי שעובד במערכת עיתון. בתחילת עבודתי נאמר לי שאני אמור לעבוד במשמרות בוקר וערב כאשר ערב נגמר ב00:30 ואם ישנה מהדורה שניה ב01:30 בלילה.
עבדתי כך כמה שנים. בנתיים העיתון גדל וכך גם כמות העבודה. הודיעו לי שמאתה עלי לעבוד אחת לחודש עד השעה 03:30 - 04:00 בבוקר כאשר אני מתחיל משמרת זו בשעה שש בערב. פשוט ככה הודיעו ללא שינוי בחוזה ולא היתה לי ברירה אלה להסכים בנתיים מחשש שיפטרו אותי. לאחרונה התלוננתי שזה לא מה שסיכמו איתי בהתחלה שהגעתי לעבוד ושזה גם לא רשום בחוזה. אמרתי שאני לא רוצה לעבוד במשמרת לילה.
נאלצתי לחכות כמה חודשים לתשובה ובנתיים לעבוד במשמרת זו. לא נמצא פתרון מבחינת המעסיק שבא לטובתי. במקום זאת הוצעה שמעכשיו המשמרת תתחיל בשמונה בערב במקום בשש בערב. אך עדיין תסתיים מאוחר בבוקר 03:30 -04:00 זאת משמרת לילה לכל דבר. ואני לא מסכים לעבוד במשמרת זו. אני עובד על תקן חמישה ימים בשבוע.
אני לא מקבל שעות נספות על משמרת לילה זו. פשוט מחשיבים לי אותה כמשמרת לכל דבר. כרגע אני חושש שיפטרו אותי. מה הפתרון? האם אני יכול לומר למעסיק שמדובר בהרעה בתנאים ולא להסכים.? האם אני יכול להתפטר מסיבה של הרעה בתנאים ולקבל פיצויים?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום